تاريخ : دو شنبه 17 شهريور 1393 | 8:15 | نويسنده : shahram

ســــــــــــــــــــــــلامتی ه اونی که دلم واسش خیلی تنگه.

اما بهش قول دادم مزاحمش نشم...

ســـــــــــــــــــــــــــ لامتیه اونی که آرزوی داشتنش واسه منه و وصالش واسه رقیب من....

ســـــــــــــــــــــــــلا متیه اونیکه فقط خوبیشو خواستم ولی همه جا نشست بدیمو گفت....

ســــــــــــــــــــــــلام تیه اونی که میدونم بهم خیانت میکنه.

اما خودمو گول میزنم و میگم دروغه.....

ســـــــــــــــــــــــــلا متیه اونی که حتی با هزار تا بدی که در حقم کرده اگه بازم بیاد طرفم دلم نمیاد برنجونمش....

ســـــــــــــــــــــــــــ ــلامتیه اونیکه تا فهمید چقد دوسش دارم شروع کرد به اذیت کردن....

و ســــــــــــــــــــــلامتیه اوناییکه دلشون مثل من از یه بیمعرفت خــــــــــــونه.... —

ارسالی ازطرفerfan



نظرات شما عزیزان:

عشق خسته
ساعت10:28---17 شهريور 1393
عشقم رفت .....
عمرم رفت .....
خنده هام رفت ......
نفسم رفت .........................................


عشق خسته
ساعت10:23---17 شهريور 1393
هر لحظه سکوتم ... یه دنیا حرف داره

عشق خسته
ساعت10:10---17 شهريور 1393
دقیقا درست میگی

ســــــــــــلامتی هممون که تویاین مورد مثل همدیگه هستیم ............... و داریم طاقت میاریم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: